Shopping i pyjamas.

Igår morse när vi var färdiga med frukosten och Micke skulle resa på jobb, gav han mig en stor kram och sa
- Älskling, du är så duktig. Du förtjänar något fint..
Jag tog honom ordagrant och klickade hem två fina saker på Tradera.
En parfym jag velat ha lääänge..
150,- + frakt 44,-
Och mina favvo jeans. För några år sedan gjorde Lee ett par jeans som kallades Hailey. Jag älskade dem och köpte två par. Första paret rök dragkjedjan på och det andra paret var så slitet att jag var tvungen att klippa shorts av dem. Dessutom produseras dem inte längre, dem gjordes och såldes slut det året..
Till min lycka hittade jag dem på tradera. I min storlek. Hur stora är oddsen egentligen.
Men nu är dem mina. Igen.
105,- + frakt 65,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0