På Torsdag äts det ärtsoppa på Lördag är det fest, men Fredag..

Så sjukt värt att vara hemma i tid. Tack Johan&Carro, för skjuts fram och tillbaka. Alla gångerna. I owe you.
Nu är det källarfranska bak på mitt bakbord som bara fanns i huset.. Värt!
Idag blir det Ärtsoppa & Pannkakor till middag.
Hör och häpna, jag tog ledigt i morn. Det betyder Fredag, Lördag, Söndag F R I . .
Det är nästan en hel semester. Och nästa vecka är allt normalt igen. Ingen skidbacke och bara jobb Mån, Tor, Fre plus helgen.. Got to love it!
Och Carro, kollade min kalender för den 31 mars. Rutorna var tomma? Men ta inte ut något i förskott. Det är min jobb helg och dyker det upp något äre jag som står givakt på Wärdshuset.
I sommar ska jag bygga en koja i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0