När fan ska samhället börja ta sitt ansvar?

Jag bli så jävla förbannad, har ni läst om denna stackars 61 åriga man som ligger i koma efter att ha blivit brutalt misshandlad utanför en ICA butik. I Sverige. Inte i söder ut.
Länge har jag undvikt media, för det är bara elände var dag.
Nej, jag är inte en utav dem som inte bryr mig och inte röstar. Tvärt om jag är väldigt engagerad, men som många andra gång är jag inte berättigad att dela min åsikt.
Definitivt inte min politiska åsikter. Jag har hört om folk som förlorat både jobb och vänner pga sin politiska ståndpunkt. Det kallas svensk "demokrati"..
Vet ni, att jag är så förbannad att jag kan inte skriva mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0