Max otur..

Jag måste bara berätta om min konstanta otur när det gäller Mickes presenter..
Förra julen skulle jag köpa en Canadan Goose jacka, hittade en bra återförsäljare på nätet. Eftersom jag bodde i en stad då det inte gick att få tag på i butik. Visst, godtrogen som man är köper och betalar först. Väntar ganska länge.
När den kommer fram ja då är det en fejk. Knappt less.
När Micke fyllde år förra året skulle jag köpa en Ipod som jag tänkte fylla med massa musik som han skulle kunna ha när vi reste till Thailand. Hittar en fint använd men begagnad på nätet. Precis som förra gången, betalar jag först.
Men fick ingen Ipod, visade sig att damen i fråga var psykiskt sjuk och hade blåst tjugo andra på samma jävla Ipod. Knappt less.
Detta året skulle INGET gå fel. Handlar på en riktig butik fast på nätet. Betalar först i vanlig ordning.
Fick en avi idag via sms. Du kan hämta din vara på ICA Skeppet i Ange ? kee..?
Kontaktar butiks support. Jaha, nej men då har jag fyllt i fel postnummer 260 41 Liden..
Jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0