katt i en hatt

Dagarna går så fort nu att jag blir helt dagvill..
Idag är det helg för många, men för mig har veckan bara börjat känns det som. Imorn kväll/natt kommer vara min hårdaste arbetsdag. Kliver på vid 16.30 och kommer få jobba så länge vi har gäster på huset..
Sitter äntligen framför tvn, kom in genom dörren vid 19.30. "Tillagade" två billys pan pizzor och tog fram smörgåstårtan från igår, så var middagen klar.
Allt blev så sent idag, fastnade hemma hos Stefan & Marie-Helen en stund. M-H bjöd på vin på bron.. Sen for vi hem till Malou för att titta på katter..
Herregud säger jag, vilka fina katter.. Jag ville ha alla femton, men vi nöjer oss med tre.
Dem heter Nisse, Lina och Emil. Finaste katterna. Hade jag fått hade jag tagit hem dem ikväll, men vi reser till fjällen över påsk och vill då inte att mina stackars bäbisar ska vara ensamma hemma.
Nisse är en upphittad katt, han vankade nere i Liden hungrig och frusen tills snälla Malou tog in honom. Han är iallafall en gosig snäll fullvuxen grå katt med bengal fläckar. Lina är typ tonåring, långhårig och väldigt liten och nätt.. Om jag minns rätt har hon typ gula ögon..? Emil han är jätte pytte liten orange vit katt, han älskar tydligen ost och man måste ha byxor på sig när man fikar för han klättrar längs benen vare sig du har byxor eller inte.
Snart kommer vi vara en familj på fem.
Och till er andra som vill ha en gosig kisekatt borde höra av er till Malou..
Dagarna går så fort nu att jag blir helt dagvill..
Idag är det helg för många, men för mig har veckan bara börjat känns det som. Imorn kväll/natt kommer vara min hårdaste arbetsdag. Kliver på vid 16.30 och kommer få jobba så länge vi har gäster på huset..
Sitter äntligen framför tvn, kom in genom dörren vid 19.30. "Tillagade" två billys pan pizzor och tog fram smörgåstårtan från igår, så var middagen klar.
Allt blev så sent idag, fastnade hemma hos Stefan & Marie-Helen en stund. M-H bjöd på vin på bron.. Sen for vi hem till Malou för att titta på katter..
Herregud säger jag, vilka fina katter.. Jag ville ha alla femton, men vi nöjer oss med tre.
Dem heter Nisse, Lina och Emil. Finaste katterna. Hade jag fått hade jag tagit hem dem ikväll, men vi reser till fjällen över påsk och vill då inte att mina stackars bäbisar ska vara ensamma hemma.
Nisse är en upphittad katt, han vankade nere i Liden hungrig och frusen tills snälla Malou tog in honom. Han är iallafall en gosig snäll fullvuxen grå katt med bengal fläckar. Lina är typ tonåring, långhårig och väldigt liten och nätt.. Om jag minns rätt har hon typ gula ögon..? Emil han är jätte pytte liten orange vit katt, han älskar tydligen ost och man måste ha byxor på sig när man fikar för han klättrar längs benen vare sig du har byxor eller inte.
Snart kommer vi vara en familj på fem.
Och till er andra som vill ha en gosig kisekatt borde höra av er till Malou..

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHA.. du är så jävla rolig. Tre katter.. big family. Mys! :D



Slå en signal innan du börjar jobba imorrn! :)

2012-03-16 @ 21:03:18
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha tre stycken!! ;P Men jag kan ju lova att när man väl skaffar djur så blir man aldrig nöjd sen, haha skillnad där när det gäller djur och barn! :P Men jag är också lite sugen på en katt, hur går man tillväga? Har hon en massa katter hemma lr? haha

2012-03-16 @ 21:09:30
Postat av: annie

Fia - Ja bara att snacka med Malou, hon har massa katter hemma.. :) Skit fina! jag kan snacka med henne innan om du är sugen på att åka och titta :)

Carro - Ja one big happy family ! haha tänkte ringa dig ikväll men är fan lika trött som Micke.. Så ringer imorn jag :)

2012-03-16 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0