Idag är ingen vanlig dag, idag är min älskades födelsedag..

Hurra Hurra Hurra ! Börjar bli gammgubbe av honom också..
Första gången vi firade Mickes födelsedag tillsammans var på hans 24 års dag, vi hade varit ihop i ca en månad.
Jag var i Barcelona med Lidde just på hans födelsedag, men hade ordnat en fin kväll för honom i förväg..
Han skulle festa på min bar den kvällen, hade ordnat med Gabbie som jobbade för mig då så hon köpte blommor och gjorde i ordning två shot.
Kortet hade jag skrivit i förväg.. Något i stil med " Grattis bla bla.. Nu sitter vi i BCN och skålar för dig. Här får du två shot, en till dig och en till mig.. Du får dricka dem för oss..."
Han berättade efteråt att han vart så rörd för denna uppvaktning en sen lördag natt att han nästan började grina på plats.. Gulligt tycker jag.
Födelsedags morgonen idag lät helt anorlunda.
"Kliver inte du upp nu, då går jag fan och lägger mig igen så du försover dig idag också. Så kliv upp för fan, jag är också trött. Klockan är halv sex nu, kliv upp dååååå. Din klocka har fan ringt minst fem gånger. Nu går du uuuuupp, hör du? Kliv upp dååå, okej antingen gör vi det på ditt sätt eller på mitt sätt.."
Så här håller vi på fem dagar i veckan, även dagarna jag är ledig.
Häppi Börtaj Bejbi..

I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0