Hej hej hallå, har jag kommit till Taxi Liden?

inte det nej. Nehe, finns det någon annan trevlig själ som vill skjutsa runt på mig imorn? Typ runt 10.30 och igen runt ja sådära 15.30 tiden?
Jag ska nämligen jobba.

Låt mig få berätta om min underbara lördag kväll som ny hus ägare. Jo, vattnet slutade funka? Micke sätter full fräs på kranen i vårt vitmålade badrum, sprutmålar väggarna med brunt vatten. Inte okej.
Som alla andra gånger tänkte jag ringa och skälla på hyresvärden, men det visade sig att det är jag och Micke som är den förbannade jävla hyresvärden som inte har koll på vattnet en lördagkväll.
Satt vi har tillbringat vår filmkväll i källaren. Värt. Sjukt värt.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0