frukosten på sängen idag..

Herregud för en natt.. Micke var tvungen att elda sent i går kväll, vilket resulterade i ca 27,9 grader inomhus.
Micke satt i bara kalsonger sista timmen av filmen. Och inte kunde man öppna fönsterna för det är ju tydligen storm ute bara sådär..
Jag är en sån som måste sova mörkt, kallt och tyst. Vaknar i panik mitt i natten och håller på att dö av värmen. Måste öppna fönstret.
Fortfarande storm, fick bända upp fönstret, spänna fast det så det varken kan slå upp eller stängas.
Skönt ljud resten av natten? Nej. Nu är jag så jävla stel i nacken efter vinddraget.
Och därför förtjänar jag att äta min frukost och dricka kaffet i sängen idag.
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0