Drömtydning

Jag är en ganska spirituell människa som tror på det mesta.. Speciellt drömmar faschinerar mig mycket, jag drömmer sjukt mycke varje natt. Jag har läst att man kan träna sina drömmar, genom att försöka styra dem själv.
Det är något jag hållt på med i många år, men än så länge kan jag bara styra genom att falla tillbaka till samma dröm. Om jag vaknar mitt i en bra dröm kan jag säga till mig själv, -nej måste tillbaka till samma dröm igen.
Inatt drömde jag att jag var gravid?
GRAVIDITET:
Många, både yngre och äldre kvinnor, drömmer att de är gravida. Det kan vara längtan eftet ett barn som påverkar drömmerskan. Men ofta kan drömmen tolkas på annat sätt. Barnet symboliserar kontinuiteten i livet och framtidens möjligheter, och kan då sägas vara ett "andligt barn", en längtan efter inre mognad. I den betydelsen är det för övrigt inte ovanligt att även män har graviditetsdrömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0