Det går bra nu. Pengarna rullar in..

Förr hade man alldeless för mycket fritid. Men iget eget hem och pyssla om.
Nu har man ingen tid över och ett helt jävla hus att rå om. Som sakt det finns inget mitt i mellan..
Här är mina kommande dagar :
Fre 9-14 WH
Lör 11-16 Liften
Sön 11-16 Liften
Mån 9-14 WH
Tis 10-14 WH
Ons 10-14 WH
Tor 10-14 WH
Fre 10-14 WH
Lör Liften
Sön Liften
Mån WH
Tis  F R I  !
Men låt er inte luras av mina korta arbetsdagar. Jag reser hemifrån 05.45 och kommer hem igen runt 18 tiden.
Herregud, vad jag skulle göra för en enda dag hemma eller ja till och med två på raken.. Vilken lyx.
Just nu hinner jag bara precis laga mat, äta, diska, duscha sen är det sängen igen. Så alla ni hemma sittande, njut så länge det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0