Den nakna sanningen..

Nu har Micke fått, frukost, matpacke, bilkaffe och är på väg mot stan för en Fredag på arbetet. Vad jag gör uppe klockan fem innan Micke? Jag är moraliskt stöd. Finns inget värre än när man måste kliva upp när det är mörkt och veta att den andra ligger kvar i sängen och fiser under det varma täcket. Pluss att det är ju jag som ser till att kaffet blir kokat, att mackorna blir gjorda och inpackade och att frukostskålen står på bordet.
Micke behöver egentligen bara borsta tänderna och klä på sig jackan själv.
Ja, jag är en grym hemma fru.
Det ingen vet är att jag ska kasta mig i soffan snart och kanske slumra framför tvn.
Finns nog inget skönare och kliva upp tidigt och bara vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är världens bästa hemmafruar! Synas på kaffe sen ikväll?

2012-03-09 @ 14:10:55
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi är världens bästa hemmafruar! Synas på kaffe sen ikväll?

2012-03-09 @ 14:10:57
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0