Fredags Lunch

 
Micke har det bra han.
.
 
Kavring, Matjesill, ägg, paprika och honungs melon.
Serverad med Aztrakan fläderblom & Äpple cider.
 
Helt ärligt. Har du smakat cidern?
Jag tycker inte om cider egentligen, sockerdricka med för mycket kolsyra och alkohol.
Nej, ta er till ett välsorterat systembolag, t.ex på Birsta.
Köp den här, kyl den väl och smaka av. Du kommer inte tro dina smaklökar.
Den är kolsyrad som pellegrinos bordsvatten. Smakar som blommor. Och lika söt som smaksatt Ramlösa vatten. Aztrakan gör dig lycklig.
Aztrakan gör mig lycklig.
Men var uppmärksam på att det finns en flaska till med bara äpple smak. Big NO NO.
Den har motsatt effekt. Jag troode min var dålig, men den smakar tydligen så.
 
Löp och köp !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0