every time I say the filthy word "Diet", I need to wash my mouth with chocolate

Torsdag. Tredje gången gillt. Jag måste klara teoriprovet.
 
Det går bra nu, nästan lite oroväckande bra.. Är det "payday" på karman kanske?
Körkort, nytt jobb, frisör tid på kort varsel, sol, värme, Mamma har planerat besök, Micke har hemma vecka, auktion, bra lön. 
Allt på samma vecka.. ?
Som straff brinner väll mitt hus ner.
För er som inte riktikt förstår min pesimism, jag är en på miljonen.
Inte den bra varianten som vinner på lotto. Utan den som står på ett torg tillsammans med tiotusen andra människor när en fågel flyger förbi, släpper en skit och skiten landar på mig.
 
 
 
Så till er som vill bidra till min självständighet kan väll skänka en tanke till mig Torsdag den 26 juli 14.45.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0