Verkligheten checkar in.

Från och med 6 Februari kommer jag jobba mer på Wärdshuset. Underbart tycker jag, mer pengar till vår resekassa och vårt kommande hus.
Så undertiden stickar jag på min nya brandoranga mössa som ska passa fint till mina svart skoterkläder.
Passar då på att säga att jag tar emot beställnigar mot en litet bidrag till hus- och resekassa.
Ni väljer själv färg, garn och mönster. Men har ingen garanterad leveranstid, är inte den som brukar avsluta mina projekt i tid men en mössa ska inte ta mer än en 3 dagar om jag är sticksugen.
Bjuder på en gammal bild från Barcelona resan 2009 med Lidde, min brobyggare.
Gaudi's Park Guel

Kommentarer
Postat av: Carro

Like, like, like..



Money, money, money..



Osv! :)

2012-01-16 @ 22:52:06
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0