Today is the day.

Det känns som Lördag idag, och var gång jag påminner mig om att det bara är Fredag blir jag glad och intalar mig själv att jag precis tjänat en dag.
I morgon ska håret permanentas. Ja, tänk om jag ser helt galen ut, men det är ju bara hår. Det växer ut.
Ikväll är det iallafall jobb som gäller. Hoppas nu alla tog mitt råd och ser till så att det är fullbokat.
Vi slår upp dörrana 19.00 för vår viltafton.
Både jag och Mirelle står klara för att severa dig med pomp och ståta.
På Menyn :
Förätt : Fågel.
Huvudrätt : Kött.
Dessert : Dessert.
350,-
Och man vill så kan man få ett vinpaket till maten för 200,-
Så var ska du vara när alla andra ska äta på Wärdshuset ikväll?
http://www.wardshusetliden.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0