No more candy i sovrummet.

ja, Ozzy gjorde inge nytta som förväntat.
Jag vände upp och ner på hela sovrummet utan lycka inge mus i sikte.
Så jag gav upp, städade färdigt, bäddade rent i sängarna.
Senare på kvällen när jag kliver ur duschen, möter jag Micke utanför min dörr som står i bara kalsonger och gapar om att musen är kvar.
Ja, minsann. I den nybäddade sängen. Lagt ifrån sig ett par bajstollar och lite piss.
Micke HATAR råttor. Han står bara och skuttar och skrattar medans jag står i bara handduk och turban på huvudet klockan ett på natten med en hink i högsta hugg.
Men satan vad en råtta springer fort.
Jag vände upp och ner på mitt renstädade sovrum, till slut hittade jag honom.
Micke sprang ner och hämtade Ozzy, placerade honom mitt framför råttan. Ingenting hände. Fyra gånger fick Micke hämta fetkatten innan han till slut tog den och sprang ner och lekte.
Satt inatt har vi vaknat var timme och dubbelkollat under täcket efter eventuella, släktingar och barn.

Kommentarer
Postat av: siri

HAHAHAHAHAHAHA! aah hører stemmen din som forteller mens jeg ser hele scenarioet i hodet ;D

2012-01-06 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0