Mediahora.

Vid det här laget kan ingen ha missat Hanna Widerstedt.
Hon är ett geni. Hon har en tiondel av sveriges befolkning i sin hand, och vi låter oss bli påverkade.
Den ena neandertalaren efter den andra har börjat skicka tillbaka klipp där dem hotar henne till livet?
Tjejen har ju bara bloggat i 3 månader, klart som fan hon bara driver med oss..
Jag tror inte det finns någon så korkad som hon utger sig från att vara.
Vad som är skrämmande är reaktionen från outbildat folk.
Jag hoppas att hon vart fall för sin egen skull kommer ut snart och berättar att allt var ett skämt.
För att bevisa för oss dumma människor att det inte krävs så mycket för att skapa ett inbördeskrig.
Kolla denna token till exempel?
http://youtu.be/M4qQ3WX0-jY

Något som jag tycker är lite sådär är hur hon vågar gå ut och förstöra sitt namn, ansiket och framtida rykte?
Jag gillar att provocera, men till en viss gräns. Jag skulle aldrig sätta min eller mina barns framtid på spel för five minutes of fame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0