Ammade bakom ratten - krockade.

Enligt poliser på plats ska kvinnan ha ammat sitt barn när olyckan inträffade 10.54 på onsdagen. I bilen fanns ytterligare två barn. Alla fyra fördes till Kärnsjukhuset i Skövde.
- Mycket talar för att hon ammat sitt barn under tiden hon kört bil.

EXPRESSEN.SE

Ärligt. Jag blir fan mörkrädd.
Vissa borde inte få ha barn. Jag tycker ALLA nya föräldrar ska granskas av myndigheter för att klartgöra om dem är mentalt friska.
Finns alldeles för många exempel på barn som farit illa. Grannen- Jag kände det var något fel, men gick aldrig och knackade på.

Kommer ni ihåg "Bobby fallet" ? Det gör jag.
Jag grinade till varje artikel.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, stackars hela världen känns det som. Fast nästan mest synd om mig iallafall :`(



Kommer hem snart. Då får du se min nya fattiga byrå! :)

2012-01-04 @ 18:14:50
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: siri

snakket med tale om det der idag. vi skal starte parti og gåfor Foreldre-lappen som obligatorisk prøve før folk bestemmer seg for å få barn

2012-01-06 @ 00:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0