The Day With The Big D

Herregud, denna dag har jag sett fram emot som ett litet barn till julafton.
I över två veckor har jag och Carro planerat denna dag in i minsta detalj, jag tog ledigt från jobb, ordnat med släp, ordnat bil, gjort en reseplan, inköpslistor och min första lön är här. Min sista utbetalning var femtusen kronor den 23 december. Ni kanske förstår varför jag är Extra glad idag.
Här är vår plan för dagen :
  • Carro & Johan anländer Järkvissle 242 residenset 9.00.
  • Mot IKEA's frukostbuffé.
  • Shopping på IKEA.
  • Apoteket
  • H&M
  • Dollarstore
  • Blåberget (soptippen)
  • Fyndlagret
  • Willy's
Resten av helgen ska jag bara vara i huset och dona, det är min frihelg. Love It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0