Paradiset

Just nu är Siri på väg till flygplatsen i Oslo och ska sätta sig på flyget till Thailand 13.30. Knappt avensjuk.
Jag skulle helt seriöst kunna göra nästan vad som helst för att vara i henne skor nu.
Men Micke har lovat mig att vi ska se till och resa i slutet på året eller i början på nästa..
Han tyckte att om jag följde med till fjällen i påsk där det ändå kommer gå säkert sju tusen spänn så vore det orättvist om inte jag fick åka till Thailand för samma peng.
Musik för mina öron tycker jag.
Kim min kusin och jag utanför mitt hus.
Här bodde jag med jämna mellanrum hos Mormor när hon levde.
TukTuk taxi från Pattaya till Jomtien
Hotell i Jomtien
.
.
.
.
Gissa va detta är?
Hos Fabro Tore i Hua Hin.
Micke, Fabro Tore & Fabro Jan
.
.
.
.
.
.
Hemma hos Fabro Tore.
Morgonfika.
timmarna innan hemresa.
.
.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Men ljuvliga bilder!! Vill oxå fara t Thailand en vacker dag...Ser ju helt underbart ut!

2012-02-16 @ 19:10:20
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0