Nu jävlar anamma.

Idag visste jag inte ens hur jag skulle komma hem från jobb.
Jag fick ta ledigt Tisdag, Onsdag och Torsdag för att slippa detta eviga jävla strul med skjuts till och från jobb. Behöver jag ens berätta hur mycket besvärligare det är när Micke jobbar i Kiruna.
Men som sakt, jag har nu efter nästan ett år fått reda på att jag kan logga in på min trafikskola hemifrån och plugga teorin där.
Man ska tydligen inte läsa boken på 350 sidor två gånger. Nej. Man ska bara plugga teoriprovet, lära sig det utantill och sedan skriva provet.
Jag önskade bara att någon berättade detta för mig lite tidigare. Det visar sig tydligen att "alla" visste om att man ska plugga på det viset. Inte jag. Jag skulle också ha fått någon typ av informations papper från körskolan med alla dessa uppgifter på.. Nada.
Men så igen. Är inte bara det min tur?
Här sitter hela jävla världen och håller andan medan jag svettas på trafikverket och fattar ingenting?
Ni måste ju tro jag är helt jävla rubbad. Vem fan kuggar fyra gånger och ska snart skriva sitt femte prov. Det måste fan vara någon sorts rekord?
Men och andra sidan kuggade jag bara med ett poäng "utan" att ha pluggat..
Så, så jävla rubbad kan jag ju inte vara.. Eller?
Nu har jag tre fri dagar som jag kommer fördela jämt på "renovering" av vardagsrummet och inlärning av teoriprovet.


Kommentarer
Postat av: Carro

Meeeh, konstigt att de inte gett den informationen. Fast jag hade bara 20 prov att göra på datorn och de blev jagt vungen att klara innan jag ens fick boka teoirin, sedan var det bara boken. Men till skillnad från dig så fick jag ett poäng över, så jag hade säkert lika gärna kunnat skriva hundra gånger annars. En kompis till mig skrev 6-7 gånger, så du är inte i närheten av värst.

Snart är det ditt iaf.. Hoppas din helg med mami var bra :)

2012-08-14 @ 09:54:43
URL: http://intox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0