PartyLite

Igår var det ljusparty hemma hos Carro i Boda..
Det doftade gott där, kan man säga.
Micke frågade mig innan jag drog om jag ville ha pengar eller ha med mig kort iallafall.
- Nej, jag ska inte handla något ändå.
Mmm, säkert!
Köpte två paket sex pack med "Votivljus". Hundrasjuttiofem spänn. Men dem luktade gott, jävligt gott. Och dem är mycket bättre än vanliga ljus. Ja ni fattar, jag var såld ganska fort.
Votivljus
http://www.partylite.se/sv/produkter/katalogen.html
Gå in och kolla katalogen, sjukt fina grejer. Men lite för dyrt för min del..
Men jävla trevlig tjejkväll, med snacks, kaffe, choklad och vin för den som kan dricka.
Om det är någon som är sugen på partyt, så kommer det hållas ett nytt party i slutet på Maj månad i Grannhuset i Boda. Hojta till om ni är sugna, lär väll ändå säga ifrån när det närmar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0