Idag vill jag tacka Carro, hon har räddat mitt liv.

I många år har jag gått med smärtor i magen, illamående, hungrig men mätt på dofter av mat. En stund trodde jag att jag hade ätstörningar, eftersom jag rasade i vikt..
Detta har varit psykiskt jobbigt eftersom jag ständigt mått illa, och med en spyfobi är det inge kul att gå på jobb. Då börjar ångesten för att man ska må illa på jobb, man blir stressad, också mår man illa på grund av det istället.
Men ! Googlade fram att jag har magkatarr och alla symptomer stämmer in på mig till punkt och prick.
Det visade sig att fler än jag har detta problemet, t.ex Carro som också fått tabletter för sina åkomor.
Tabletter som hon i sin tur gav vidare till mig.
Jag känner mig odödlig och jävligt frisk, tror aldrig jag har ätit som jag kan göra idag. Helt seriöst, är det såhär man ska må efter en hel måltid.
Underbart..
Så tack Carro för dessa underbara tabletter, ska köpa egna idag..

Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad härligt! :D Tänkte precis skriva "ses vi i helgen eller?" men kom i samma stund på att ni skulle iväg. Hm, får dra en date någongång nästa vecka då.. :)



Hörs på telen under helgen iaf! :)

2012-04-04 @ 19:50:37
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0