Barn på nytt

Ingen klippning.. Men det hade varit roligt med lite förändring. Fast måste ändå gå igenom håret med en toppning så det får växa lite mer och bli lite friskare. Man ska tydligen ha råd med klippning var sjätte veckan? Jag har inte klippt mig sedan oktober..!
Behöver jag berätta hur mycket jag längtar tills Torsdag, inte för att jag älskar snö. Men bara få slippa städa, laga mat och alla andra måsten.. Bara få vara barn ihop med Micke, Stefan, Marie-Helen och Helena en hel helg.
Alla måltider färdiga, man bara vankar runt i mjukis och äter godis.
Men först har jag en arbetsdag framför mig och en till imorn.

Kommentarer
Postat av: siri

syntes du skal barbere av alt håret og investere i parykk. da kan du bytte hårfarge/stil/lengde ettersom..

Hadde gitt mye for å være i dine mjukis i påsken ettersom vi har storrensgjøring og kids som skal ha mat til enhver tid.

Nyt barndommen og slack litt ekstra i mitt navn.

2012-04-03 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0