Nu är jag i Thailand med Bella och Edward. Ja, jag är seriös.

Har ni tänkt på hur mycket olika känslor man kan få av dofter?
Jag och Micke var i Thailand i April och då använder jag Biotherms ansiktskräm, ni vet den här nya med bara rena frukter i..
Ja, iallafall när vi kom hem så insåg jag att krämen inte passade min hudtyp just då så jag packade ner den och gick tillbaka till min vanliga hudkräm. Bästa krämen by the way. Lägger upp bild imorn.
Ja, så idag eller nu ikväll efter duschen insåg jag hur torr jag blivit i ansiktet och tog fram min fruktkräm igen och smorde in ansiktet. Poff sa det och hela min Thailand resa passerade i revy.
Satt nästa gång jag känner mig ledsen och värdelös, ja då kliver jag upp på övervåningen och smörjer in ansiktet med min Biotherm kräm.
Kan berätta mer om Thailand och mina krämer imorn.
Värsta cliffhangern.
Stay tuned.
Ska strax joina Micke i drömmarnas land. Låter för jävla skönt när han snarkar. Att sova asså. Inte volymen.

Kommentarer
Postat av: Lidde

Kom hit nu sa jag! puss

2011-11-22 @ 02:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0