Be careful what you wish for.

You just might get it all.
Ja, idag kom det massa snö blandat regn. Självklart tappade jag styrning över bilen och var några sekunder från diket. Inte okej.
Men över allt en mysig dag på jobb. Min stackars man är sjukskriven i 5 veckor eventuellt mer, så han får agera halft handikappad hemma fru.
Det går inge bra. Inte måste man bara gå på jobb, man måste laga middag när man kommer hem också.
Så jag påminner mig här och nu att vara glad att han är hemma och hel.

Jag har ju by the way en god nyhet. Ville egentligen inte säga något förän alla papperna är klara, men vi är med hus.
Banken ringde sent i går och berättade att vi äntligen får vårt lån, och Micke ringde Cancerfonden idag och förhandlade fram ett aktuellt pris.
På fredag ska nog de mesta vara klart. Äntligen. Inte för att jag inte tycker om mina svärföräldrar,men som nästan 30 åring är det väll dags att stå på egna ben?
Satt inflyttningsfesten är inte långt undan, fast jag ska ju vara nykter.. Eller?
Ja du ser självdisiplinen är inte det bästa jag har.

Nu har jag sparat mitt nya gossip girl avsnitt en hel dag.
Så nu säger jag godnatt och tar med mig min sjukling upp för en natt i drömmarnas land.

Maria Modin, tack för dina fina ord. Du gjorde mig glad idag.
BTW, jag läser din blogg också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0