Värsta bloggarn.

NOT.
Ja, förra onsdagen sänkte jag garden, åkte till Boda och rökte fredspipa med Carro. Det var succé. Inte dagen efter.
Ärligt, jag var så sjuk att jag ville ta mitt liv.
Men det kommer alltid något gott ur allt dåligt. Jag klöktes, på riktigt. Ja, asså för mig betyder det att jag kanske kan övervinna min fobi. Hoppas.

Idag har vi skottat gården. Ni snapphanar, skotta här är inte att dra fram spade och sopborste. Här ska man fram med termobyxor, tjock tröja, vinter jacka, mössa och vantar. Starta traktorn och tre timmars arbete ligger framför en.
Så mellan fyllesjukan och snöskottning har det bara varit jobb.
Julklapps handlingen blir självklart på fredag, dagen innan julafton. Så jävla orutinerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0