Julstress.

Ja, varje år är det detsamma. Man stressar runt på något köpcenter den 23 december och bannar och gnäller över va fan alla andra gör där samma dag.
Och varje år lovar jag mig själv att i år minsann, då ska jag vara färdig med alla mina klappar lååångt innan Lucia.
Ja igår var det Lucia och alla mina mjuka handgjorda julklappar ligger halvfärdiga i en hög. Knappt ångest.
Jag har inte änns börjat fundera över vart jag ska få alla dessa pengar ifrån som ska betala alla dessa julklappar man ska köpa helt plötsligt.
Jag glömde kanske berätta att jag är en sån som sällan får avslutat mina projekt.
Så nu ska jag ännu engång ignorera mina julstresshög och dricka mig en kopp kaffe och fundera ut vart jag ska göra av alla mina brae möbler jag ropat in på auktion i somras.
Jag ska tydligen ha en annan stil nu. Det bestämde jag alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: siri

jupp!sånn er det hvert jævla år! faan..

2011-12-19 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0